Mindfulness kokemuksellisesti

Harjoittamiseen painottuva koulutus antaa kokemuksen siitä kuinka mindfulness-harjoitukset vaikuttavat omaan kehoon ja mieleen.

Erityisesti lyhyissä koulutuksissa ohjaajan taidolla ja kokemuksella on merkitystä.

Tilaa teidän organisaatiolle sopiva kokonaisuus.



Mindfulness-koulutus 3,5 t

Mindfulness-koulutuksessa saatte kokonaiskuvan siitä, mitä mindfulness on ja mitä hyötyä on sen harjoittamisesta.

Teemme koulutuksen aikana kaikki hyväksyvän, tietoisen läsnäolon perusharjoitukset. Pääsette kokemaan miten harjoitus vaikuttaa kehoon ja mieleen, miltä olotila tuntuu harjoittamisen jälkeen.

Sisältö

  • mindfulness tiedollisesti
  • 4 erilaista mindfulness harjoitusta
  • sanottamisen ja kuuntelemisen harjoitus

Saatte myös tiivistelemän keskeisistä asioista sekä 3 helppoa harjoitusta.

Koulutus on rentouttava ja virkistävä. Sitä saa myös työkaluja arjen haasteisiin. Sopii erinomaisesti TYHY- ja TYKY-päivään.

Ryhmäkoko: max 25 hlö

Kesto: 3,5 h

Hinta: 500 € + alv (24%)

 

Mindfulness -esittelytunti 60-90 min

Mindfulness-esittelytunnin jälkeen ymmärrät, mitä mindfulness on ja mitä hyötyä saa sen harjoittamisesta. Pääset kokeilemaan mindfulnessin perusharjoituksia, jotka antavat sinulle edellytykset aloittaa oman tutkimusmatkasi hyväksyvän tietoisen läsnäolon harjoittamiseen.

Et tarvitse mitään etukäteistietoa tai osaamista – vain kiinnostuksen kokeilla.


Saatte myös kaksi A4, jossa on mindfulness tiedollisesti pähkinänkuoressa sekä 3 harjoitusta, jotka on helppo oppia ja sijoittaa arkensa luonnollisiin väleihin.
Ryhmäkoko: max 25 hlö
Kesto: 60-90 min
Hinta: 325 € +alv (24%)

 

Mindfulness-tauko säännöllisesti

harjoitusta – innoitusta – työkaluja

Helsinki Mindfulness, mindfulness-tauko

Silloin kun aika on kaikkin niukin resurssi niin mindfulness-harjoittelu työpaikalla saattaa olla paras investointi henkilöstön hyvinvointiin. 

Liikuntasali tai jokin muu suurempi, rauhallinen tila, johon voi levittää myös joogamattonsa soveltuu erinomaisesti ohjattuun harjoitteluun, esimerkiksi 30-45 min/kerran viikossa.

Säännöllinen, ohjattu harjoittaminen innoittaa ja ohjaa myös omaehtoiseen harjoitteluun. Harjoittamisesta hyötyy sekä osallistuja että koko organisaatio, sillä levollisempi mieli auttaa asettamaan asioita tärkeysjärjestykseen, parantaa keskittymiskykyä, kokonaisuuksien hahmottamista ja kommunikaatiota.

Hyvässä ohjauksessa kunkin mindfulness-taidot kehittyvät. Harjoittelusta saa työkaluja palautumiseen, jolloin väliaikainen stressi pääsee purkautumaan ja joustavuus, paineensietokyky kasvavat.

Työpaikkojen mindfulness-koulutukset myös innoittavat osallistujia hakeutumaan omalla ajallaan itselleen sopiviin mindfulness-koulutuksiin ja tuki-iltoihin. Helsinki Mindfulnessin kattava tarjonta antaa mahdollisuuden syventää mindfulness-harjoitustaan kullekin sopivalla tavalla.